شرایط مرجوعی کالا

شرایط مرجوعی کالا


رعایت حق خریدار و فراهم آوردن رضایت کامل او از فرایند خرید،از اهدافی است که مجموعه دیولت ابزار همواره در تحقق آن کوشیده است.در فروشگاه اینترنتی دیولت ابزار کار پردازش و بسته‌بندی کالاها به دقت انجام می‌گیرد و تطابق اجناس با ویژگی های اعلام شده در وبسایت بررسی می‌شود. با این حال نمی‌توان بروز خطا را غیرممکن دانست.به همین منظور فروشگاه ورکس ابزارروند بازگرداندن کالاهی مرجوعی را در نظر گرفته است.

شرایط مرجوعی کالا چیست؟


در صورت رخ دادن هر یک از موارد زیر،می‌توانید کالایی که تحویل گرفته‌اید را مرجوع نمایید.

وجود خرابی و مشکلات ظاهری در کالای ارسالی:

•وجود ترک،شکستگی،فرورفتگی و یا برآمدگی در بدنه محصول،به طوری که موجب تغییر جدی در شکل ظاهری آن شده و یا استفاده از آن را دچار مشکل کرده باشد.

ارسال کالای اشتباه:

•وجود اختلاف در سایز،رنگ و یا مدل بین محصول ارسال شده و کالای سفارش داده شده از طریق سایت فروشگاه دیولت ابزار

توجه:

 حتما هنگام تحویل کارتن سفارش خود در صورتی که کارتن بصورت آسیب دیده یا پاره شده بود سفارش را تحویل نگرفته و این موضوع را با شرکت ارسالی و پشتیبانی سایت هماهنگ کنید.

شرایط بازگرداندن کالا شامل محصولات زیر نمی‌شود:

کالاهایی که ارسال طرح و رنگ بصورت تصادفی می‌باشد:

•در فروشگاه دیولت ابزار طرح و رنگ برخی از کالاها به صورت تصادفی ارسال می‌شود که این موضوع در بخش توضیحات کوتاه محصول ذکر شده است.اختلاف رنگ یا طرح این محصولات با نمونه ارائه شده در سایت مشمول شرایط مرجوعی نخواهد بود.بدیهی است این کالاها را همچنان می‌توان در صورت آسیب دیدکی مرجوع کرد.

محصولات که پلمپ یا بسته‌بندی آنها باز شده است:

•برخی کالاها پس از باز شدن بسته‌بندی،قابلیت فروش دوباره خود را از دست می‌دهند.محصولاتی شامل لوازم خانگی،ابزار آلات و لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم برقی از این جمله‌اند.

کالاهایی که در اثر استفاده نادرست آسیب دیده‌اند:

•کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح و یار رعایت نکردن موارد توصیه شده از سوی شرکت سازنده، دچار آسیب دیدگی شوند قابل بازگردانی نخواهند بود.

چگونه سفارش خود را مرجوع کنیم؟

پس از اینکه از امکان بازگردانی کالای مورد نظر خود اطمینان حاصل کردید،باید از طریق شماره پشتیبانی با کارشناسان ما در ساعت کاری تماس بگیرید. 09304024651 و یا در واتساپ یا تلگرام همین شماره پیام بگذارید.پس از بررسی چنانچه شرایط مرجوع شدن برای کالای مورد نظر تایید شد،فروشگاه دیوالت ابزار،کالا را پس پس گرفته و در چنین شرایطی،پرداخت هزینه ارسال کالای مرجوعی تا فروشگاه و همچنین ارسال کالای جایگیزین برای مشتری،برعهده فروشگاه دیوالت ابزار خواهد بود.

نکات مورد توجه در روند مرجوعی کالا:

۱.حتما کالای مورد نظر برای مرجوعی را با شرکت پست ارسال کنید.

۲.برای مرجوع کردن کالا لازم است محصول مورد نظر را به همراع کارت اصلی خود و شماره سفارش خود درون کارتن ارسال نمایید.توجه داشته باشید که مخدوش کردن جعبه یا نوشتن هرگونه یادداشت بر روی آن امکان بازگرداندن کالا را از بین می‌برد‌.

۳.اگر قصد مرجوع کردن کالاهای چند تکه یا محصولاتی که شامل اجزای مختلف هستند را دارید،باید آنها را به طور کامل ارسال کنید.وجود کسری در محتویات بسته بندی،شرایط مرجوعی کالا را نقض می‌کند.

۴.هماهنگی و پرداخت هزینه کالای مرجوعی پس از دریافت کالا از شرکت پست ۲۴ ساعت زمان می‌برد و به حساب مشتری واریز می‌شود.

برای تست و مرجوع کردن کالا چند روز فرصت داریم؟

توجه داشته باشید که اعلام نقض یا عدم تطابق کالای تحویل گرفته شده با سفارش باید حداکثر تا 24 ساعت کاری از دریافت کالا انجام گیرد و پس از این مدت،امکان مرجوع کردن کالا وجود نخواهد داشت.به همین منظور توصیه می‌شود پس از تحویل گرفتن مرسوله و در اولین فرصت،کالاها را از نظر هرگونه خرابی و یا مغایرت بررسی کنید.

مدت زمان بررسی و هماهنگی سفارشات مرجوعی

توجه داشته باشید که مدت زمان بررسی و هماهنگی با مشتری برای سفارشت مرجوعی ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا از پست یا پیک مربوطه به انبار سایت دیوالت ابزار زمان می‌برد.

شماره تماس پشتیبانی: 09304024651 

ساعت کاری پشتیبانی: هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 22 شب

موردی برای نمایش وجود ندارد.